breakfast whit my siblings

Tumblr_lp6orgpbcd1qb8dxpo1_500_large

Har precis haft ca 45 min frukost med mina små syskon, shit det var länge sedan jag hade det! Ganska mysigt vare!
Gick upp från mitt rum kring 10 i 9 och då låg min bror i soffan och kollade på tv så då smet jag in på toan och satte in linserna och efter en stund vaknade min äldsta lilla syster och då tog hon och jag fram frukost åt alla, haha det var ju inte lite vi tog fram, men mest för att ha valmöjligheter.
Sen gick hon och väckte min andra lilla syster och så satt vi alla och pratade och åt frukost och damn det var länge sedan vi satt alla fyra och åt frukost på morgonen. Och för mig var det länge sedan jag var vaken vid 7 tiden och åt en ordentlig frukost, när var det sisst?
När skolan var typ och om 4 dagar så är jag tillbaka i skolan, fast i en annan stad, annan klass, andra lärare, annat schema, andra tider osv osv. Kommer nog bli as bra men ganska surt att vakna jätte tidigt för att hinna med bussarna man ska med...
Funderar på att samåka med mamma på morgen till hennes jobb och ta bussen därifrån och kanske bo hos mormor då och då? Ja vi får se helt enkelt hur det blir med den saken :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0