contempt smiles

Tumblr_ln01owqvbu1qfijfro1_500_large

Tumblr_lqe3xf86pz1qg2pnjo1_500_large

Hello!
Ganska chill dag i skolan, vi gjorde typ inget förutom sitta och göra ett helg-packet i en valfri stad. Var ändå rätt nice och inte så svårt att göra och vid ett tiden så fick vi sluta så du snål åkte jag och Viktor med en Linda i våran klass. Jäkligt snällt att vi fick åka med hem till Boden med henne och så släppte hon av oss på dom ställena vi ville av.
Hoppade av på Björknes så jag kunde vara med lill pojken min ett tag men hade så jäkla ont i huvudet igen så satt mest och var tyst och sa ingenting. Men sen vart det bättre som tur var.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan och somnade där och vaknade vid 18:00 och då bytte jag soffa till ute på altanen men mamma typ smällde i dörrarna så jäkla mycket så då gick jag åt middag, klockan var ju ändå tjugo över sju.

Hade även fått hem ett paket från H&M och det var ju rätt nice så nu har manlite nytt i garderoben. Men sak försöka hitta en gul rutig skjorta i morgon om jag ids ta mig in i Luleå eller om jag letar en hemma i Boden? Vi får helt enkelt se i morgon eller under veckan hur jag gör :)
Hittade i alla fall as fina smycken inne på Smycka och Frits Olsson idag som jag vart jätte sugen på att köpa :)

Ahja, nu ska jag hoppa in i en dusch och koka lite te för min hals som fortfarande gör svin ont :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0