Jag skippar facebook

I alla fall för ett tag (ett bra tag). Seriöst hatar den sidan? När man får veta någonting i verkligheten och man frågar ''vart har du hört det'' eller ''hur vet du det?'' så får man alltid svarret ''facebook'' eller då någon fyller år då vet folk det pga facebook och skriver det i ens logg. Fan vad kul? Not..

Så jag skiter i facebook nu för blir bara irriterad på den sidan för man tappar ju umgänget om man baraa sitter på facebook och pratar med dom där? Ifs kan jag förstå dom som kanske är och plugger utomlands och vill prata med sina kompisar hemma men annars då man bor i samma stad. Hmm ja jag ids inte ens förklara för blir bara sur.

Haha men ska i alla fall komma igång med bloggningen igen  och tar med mig kameran i morgon till skolan så ni får lite bilder, nu ska jag plugga resten av kvällen för har prov i morgon :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0