30 Augusti 2012

Glömde bort att jag hade en blogg. Eller? Nej struntade bara i att blogga igåår och fram till nu.
Har inte haft tid att blogga för igår bakade jag massa kakor och idag har jag varit väldigt trött. Mina fina vänner gör mig helt slut efter en dag i skolan.
Underbara personer det där!

Bjöd på kakor idag på skolan och det var uppskattat till 100%. Alltid kul, lovade även mina fina vänner Elina och Sanne varsin kakburk med mina kakor eftersom att när Sanne fyllde 18 år så hade jag inga pengar att ge henne någonting och Elina fyller ju år snart och eftersom att dom älskar mina kakor så tyckte jag att det var en bra ide att ge dom kakor ;)

Blev ett besök på Teknikens Hus och vi blev som barn igen. Sprang runt och skulle testa allt även fast man visste hur allt funkade och vad som fanns. Blev dock lite besviken då personalen sa att dom ska ta bort gruvan. Man var ju så rädd att gå in där när man var liten och speciellt för den där dockan och när man ska spränga i berget. Sprang alltid igenom gruvan för jag var så rädd. Tråkigt att dom ska ta bort den i alla fall men det ska komma någonting annat kul sa dom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0