31 Mars 2012

Hallå!
Ledsen att jag inte bloggat fören nu sen  på kvällen.... Eller nej det är jag inte, haha! My blog my rules!!

I alla fall igår så var jag och Alex på Dollar Store och träffade Elias ett tag innan han for och vi åkte och hälsade på Linn och Fredrik. Myste med Angelica och åt sushi. Det blev lite sent men vid 22-23 tiden for vi hem och var  så trött att jag somnade direkt.

Idag har jag varit i Luleå och köpt målar grejer med mamma. Ska äntligen börja måla tavlan till Tess och Niklas nu!! Sen blev det gå runt på stan ett tag och sen träffa Emma Carro och Moa och gå och äta middag på Ban Thai! Huvva vad gott det är med Asiatisk mat!
När jag kom tillbaka till Boden gick jag iväg till min kusin som fyllt 18 år och hälsade på henne när hon hade fest. Hann även pussa på Alex innan alla dom skulle iväg på krogen och då kom mamma och hämtade mig. Nu ska jag dricka te och se One Tree Hill och sova!

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0