jag önskar det var sommar

Jag vill kunna sitta ute på altanen och äta frukost och sen kunna gå ut på gräsmattan och sätta mig i en solstol och dricka kaffe.

Jag vill kunna lägga mig på gräset och bara njuta av dagen och bara känna att allt är så jäkla bra.

Jag vill göra nattliga cykelturer genom stan och sen sticka hem till någon eller hem till mig och avsluta kvällen med en massa snack i sommarnatten.

Jag vill ha på mig shorts och ballerina skor och ändå hålla på att dö av värmen.

Dricka jordgubbs-smothie (stavas) i solen och äta färska bär.

Jag vill springa ut i vattnet och busa med min lilla syster och känna hur hon klamrar sig fast i mig för hon inte kan simma och jag ska hoppa omkring med henne i famnen.

Jag vill sitta ute och äta grillad mat och hemmagjord potatissallad.

Åhhh snälla kom fort sommaren och stanna kvar LÄNGE!! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0