21 Maj 2012

Hello hello!

Trodde jag skulle vara helt borta nu på morgonen eftersom att sisst jag kollade på  klockan i natt varvid halv 2 och då var jag vaken ett tag efter det också. Gick inte så bra att somna efter man ställt om dygnet på 4 dagar och plötsligt blivit van att gå och lägga sig halv 2 och sova till halv 1 på dagen...
Dåligt!

Ahja har varit riktigt snabb i dag. Är redan klar med mina härliga rutiner, linser, smink, kläder, frukost. Har bara kvar att borsta tänderna,, fett skönt att kunna ta det lugnt en liten stund innan man far iväg till skolan.

Tänkte berätta om i Fredags då jag bjöd över några kompisar på middag för att fira min födelsedag.
Hade då bakat hela Torsdagen inför Fredagen och från klockan 12  på Fredagen så ringde det konstant i min mobil och jag kände mig stressad hela tiden. Vid 3 tiden så kom Emma, Pontus och Robin hit och då började vi trycka fika. Efter ett tag kom Jonas, Elina och Sanne hit och då satt vi mest och väntade på Moa och Carro som kom innanför dörren precis innan vi skulle äta middag. Jävla timing det där! Mycket mat och snack blev det och kan ju lugnt säga att vi var GANSKA så mätta efter middagen. Men efter en  stund tvingade jag i dom ännu mer fika! Hoho, jag är snäll! Dom kämpade verkligen att få i sig fikat (a)

Senare blev det att rulla iväg mot Sandträsk och Sanatoriumet för att bli lite skrämada och nog blev vi det. Allan som visade oss runt var super snäll och trevlig. As nice gubbe, säger som Emma ''Tänk att ha han som pappa! F*n villken lirare!''. Och till er som inte varit där, FAR DIT! Det är värt det och det är bara att ringa Allan så visar han er runt GRATIS utan att ni ska behöva bryta er in och förstöra samt göra inbrott villket är ganska onödigt när man får gå runt där gratis ;)

Och ja det är ganska obehagligt att vara där, nu var det ju några Epa pojkar som tyckte att dom var roliga och skulle skrämma oss så klart men blev rädd som fan när en dörr smäller igen bakom en utan att ''någon'' är där. Men vi skrev en trevlig lapp till dom som vi stoppade på epan.

Nu måste jag dra iväg till skolan! Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0