7 November 2012

 
Hejsan, orkade inte fara iväg och jobba idag för hade så ont i huvudet på morgonen så ringde och sjukanmälde mig och fortsatte sova ett bra tag till innan jag slog igång American Horror Story och såg två avsnitt innan jag gick till köket och pratade med älskade svärmor.
 
Vet inte vad jag ska göra idag för känns inte som en bra idé att vara med kompisar idag när jag varit sjuk, så kommer deppa hela dagen eftersom jag har så tråkigt och Robin ska klippa sig och träna efter klockan 3 så han kommer inte hem fören gansak sent...
Försökte få svärmor att följa med på stan men hon ville inte, så skickade Robin att köpa linsvätska efter han slutat skolan istället.
 
Blä, vad ska man göra? Har absolut ingen att göra förutom att se serier och höra min mage kurra. Är egentligen inte hungrig men tänker på kycklingsallad och det bara vattnas i munnen på mig.
Nej kanske tar och beställer hem pizza eller någonting, är lite smått hungrig.
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0