Kan inte sova

Nej som rubriken säger så kan jag inte sova...
Har vridit och vändt mig sen 22:00 tiden och Robin kan inte heller sova. Vad är det här? Fattar inte varför vi inte kan sova...
Jobbigare blir det då man tänker att man ska upp till jobbet om ca 7 1/2 h. Kan lugnt säga att jag inte är taggad på det. Kommer somna på jobbet i morgon om jag inte kan sova i natt. Hmm, gör ett sissta försök till att sova och om inte det funkar så tar jag mig en natt promenad runt Hertsön. Brukar funka!
Kram på er :)





Kommentarer
Paulina

vad vacker du är! helt sjukt hur vacker du är, får du höra det ofta!
ha en bra helg!

Svar: Tack så mycket! :)

2012-10-19 @ 11:47:43
Ida

Stackars dig som inte kan sova! Hoppas att du kunde somna i alla fall! Jag har också några frågor till dig.

Har du någon kontakt med din rikigta pappa och har du ''bytt ut'' din riktiga pappas plats din låtsas pappa?

Svar: Hej Ida, min riktiga pappa ringer kanske 1 gång varannan månad och så frågar han hur jag mår och så pratar vi lite i ca 5 min, inte mer än så har vi kontakt. Ja jag har bytt ut min riktiga pappas plats så min låtsas pappa kallar jag nu inte ''Han namn'' utan det är pappa som gäller när jag pratar med honom. Hoppas du fick svar på dina frågor.

2012-10-19 @ 11:50:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0