4 April 2013

 
Idag blev jag väckt av mina två favorit killar som ville prata med mig i skype halv åtta på morgonen. En mycket glad Liam som babblad på men såg väldigt ledsen ut då han sa ''Titti borta''. Åhh gulle, saknar honom också och robin såklart. Har inte kunnat sova på hela veckan ordentligt och idag vaknade jag upp med huvudvärk igen men tog snabbt två tabletter så det är borta nu.
 
Har ätit en stadig frukost efter jag slutade prata med Robin och Liam i skype. Legat och försökt att inte somna om och sen ätit lunch framför Tv'n medans man såg Hells Kitchen, älskar Gordon Ramsay. Så jäkla härlig han är, hade dock aldrig vågat lagat mat åt honom eller ens äta med honom. Hade antingen svimmat eller skitit knäck för jag hade varit så nervös, haha.
 
Nu ska jag se en dokumäntär om maffia, håller ju fortfarande på att läsa ''Svensk Maffia'' och är så seg  på att läsa så får ta och se lite dokumentär istället också innan jag kommer in i att läsa igen.
 
Puss! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0