Natt inlägg

Allmänna frågor

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag bildar min egen uppfattning om folk, jag är snäll mot alla, jag är ärlig
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag letar problem, jag litar inte på någon, jag glömmer aldrig
Vad är du rädd för? Spindlar, ormar och att få mitt hjärta krossat
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Att hur många gånger jag än har fallit så reser jag mig alltid upp igen.
Det roligaste jobbet du haft eller har: Har inte haft ett roligt jobb, haha
När grät du senast? Idag
När skrattade du senast? Idag
Vilka åkte du bil med senast? Mamma och Robin
Vilka åt du mat med senast? Mamma och pappa
Vad var du rädd för när du var liten? Ingenting faktiskt.
Vad ville du som liten bli när du blev stor? Brandman
Värsta smärtan du råkat ut för: Bröt nästan min svanskota när jag gick i cheerelading. Gjorde mig även riktigt illa i knät när jag gick i fotboll och den sakdan kommer aldrig försvinna helt. Sen har jag blivit avkastad en häst och gjorde mig riktigt illa i ryggen.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag fick se Tokio Hotel
Någonting som gjort dig riktigt ursinnig och ledsen någon gång i ditt liv: Allt för mycket saker och tror inte ni har orken eller lusten att sitta och läsa det.
Har du någonsin sportat? Ja, jag har spelat fotboll, gått i cheerleading, och ridning
Någon du ser upp till: Min mamma och Beyonce Knowels.

 

Lite mer personliga frågor

Har du någonsin tagit eller provat droger? Nej, skulle aldrig röra sådan skit
Har du rökt? Ja, började då jag var 12 men slutade för ett år sedan snart men kan ta en cigg då och då.
Har du snusat? Ja, jag snusar nu.
Har du druckit? Ja
Hur ska en kille vara eller se ut för att du ska falla pladask? Som min karl är. och ingen kan ta hans plats. 
Finaste komplimangen du fått: Att jag är smartare än jag ser ut att vara, haha 
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Det har jag nog
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? Ja massor av gånger.

 

Antingen- eller-frågor


Storstad eller landet? Landet
Kött eller fisk? Fisk
Hund eller katt? Hund
Vin eller öl? Öl
Charter- eller skidsemester? Chartersemester
Sverige eller utlandet? Utlandet
Sport eller nyheter? Nyheter
Hockey eller fotboll? Fotboll såklart!!!!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Mörkhåriga
Sommar eller vinter? Sommar.
Vår eller höst? Höst
Flyg eller tåg? Flyg
Bil eller buss? Bil



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0