16 Augusti 2013

Hej, min dator har varit DÖD sen i Söndags. Har haft lite panik för har ALLA mina saker på datorn som bilder, skolarbete och filmer osvosv som jag inte vill ska försvinna men låtsas papi fixade datorn och nu är jag tillbaka!

Farmen var grym! Dock var jag BLÅ i några dagar på knäna och mina revben. Men så går det när man står längst fram och trängs. Dock var det helt sjukt på Farmen, fulla VUXNA människor i 40+ åldern som slogs och bråkade med yngre människor i 18+ åldern. Ordningsvaktern måste haft en helvetes kväll! 

Stiftelsen var i alla fall riktigt bra och efteråt så träffade jag Robert Petterson (sång) och tog foto med honom, inte världens bästa foton men han hade lite brottom så det fick duga.
Nu tar jag en vila från allt festande som varit denna sommar och nästa vecka börjar skolan så kommer ha fullt upp med det i alla fall. Känns lite jobbigt att det här är mitt sista sommarlov och att jag inte kommer vara ledig i 12 veckor i sträck längre men skönt att äntligen få vara på sista året i skolan och aldrig mer behöva gå till skolan! 
Detta år ska jag då ge allt för kommer aldrig sätta mig i skolan igen! Never ever! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0