Natt inlägg - Lista

10 saker du vill göra innan du dör:

Hoppa bungyjump

Hoppa fallskärm

Tågluffa genom Europa

Bli framgångsrik (ha ett bra jobb alltså)

Bo utomlands

Träffa Nelson Mandela

Lämna Boden och aldrig flytta tillbaka igen

Se pyramiderna i Kairo

Besöka slottet Neuschwanstein, så fruktansvärt vackert!

 

 9 saker om dig själv:

Jag har ett väldigt temprament

Jag förlåter oftast men glömmer ALDRIG

Jag tycker inte om mina tår eller mina händer. 

Jag ger upp väldigt ofta.

Jag älskar skor

Jag lyssnar varje dag på Beyonce.

Jag har aldrig på mig mjukisbyxor på skolan

Jag orkar aldrig göra mig fin i håret utan det får nästan alltid vara som det är eller hästsvans

Jag älskar min familj och mina vänner.

 

 8 sätt att vinna ditt hjärta på:

Var dig själv.

Få mig att skratta. 

Ljug inte för mig

Var inte otrogen

Skydda mig

Gör allt för mig

Tyck om min familj

Tyck om mina vänner

 

 7 saker du ofta grubblar på:

Hur människor kan gå bakom ryggen på folk

Hur stor rymden egentligen är. Finns det något slut?

Varför folk är otrogna. Vill du vara med någon annan så GÖR SLUT.

Vad jag kunnat ändra på om jag hade chansen.

Min framtid

Hur människor överlevde förut med tanke på alla sjukdomar och man inte visste så mycket om medicin osv.

Vad händer efter man dör

Varför jag har så lätt att öppna mig för folk.

 

 6 kändisar du tycker är snygga:

Beyonce Knowels

Benjamin McKenzie

Ed Westwick

Matthew Tuck

Charlie Hunnam

Kim Cattrall

 

 5 saker du aldrig skulle göra: 

Döda någon

Vara otrogen

Svika min mamma eller lämna henne själv

Ljuga för någon jag tycker om

Inte hjälpa någon som behöver hjälp

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

Snus

Mat

Akohol

Ciggaretter

 

3 sätt att få dig le/skratta:

Härliga/sköna människor. 

Gamla bilder.

Otroligt dåliga skämt

 

2 gamla favoritlåtar:

Beyonce - Freekum dress

Promoe - Mammas gata

 

1 sak folk inte visste om dig: 

Jag hatar att sova ensam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0