So many bitches to kill

Die Bitch
 
Dean | Colt m1911 a1 .45 caliber | via Tumblr
 
Untitled
 
Bon Jovi ♡
 
-.-
 
Hey You! Get off of my Cloud! | via Tumblr
 
Yes, som ni kanske märker så är jag riktigt J*VLA arg. Men jag har all rätt till det! Fick veta idag att jag ännu en gång blivit bedragen av den jag älskar. Det här är sjätte eller sjunde gången en kille är otrogen mot mig.
Är verkligen inte den som ''hänger'' ut folk på internet utan jag håller det för mig själv och pratar med mina närmaste men nu har det gått förlångt och jag tycker jag har all rätt att skriva av mig och dela med mig av detta. Exakt i detalj tänker jag inte ta det för så mycket respekt har jag i alla fall.
 
Men Sverige borde verkligen införa en av Kinas lagar för om man är otrogen i ett giftemål i Kina är det 100% lagligt för frun att döda maken, det kanske vore något för sverige? Jag kommer i alla fall rösta Ja om det kommer bli så att Sverige tar in den lagen. Men Sverige är väldigt mesigt så det kommer nog inte hända.
 
Nej, folk som är otroga är äckliga, vidriga, svaga och fittiga personer som borde skjutas. Skadedjur är vad det är, även horan som inte fattar att killen/tjejen är upptagen och ändå lägger in en stöt. Vill bara kräkas då jag får höra att någon är otrogen. 
 
Hoppas verkligen att de som är inblandade i det här läser detta för nästa gång jag ser er vet jag inte vad jag kommer göra. Säger som en nära vän sa till mig idag ''De ska vara glada att de ens kan gå fortfarande'', kan inte mer än hålla med faktiskt för var så arg. 
 
Nej, en till som är otrogen och jag vet inte vad jag gör. Hojja, borde köra över er alla tre men tacka fan för att jag har mer innanför pannbenet än er. Ni tre har jag ingen mer respekt för längre, kommer spotta på era gravar. Kommer garva den dagen ni dör, för ni förtjänar inte mera än det. Skulle kunna skriva en hel novell om hur äckliga jag tycker ni är, men ni förtjänar faktiskt inte det. Det enklaste att säga är att ni tre är döda för mig, ni finns inte längre för mig. Ni är luft, så försök inte få tag på mig eller någonting för det är ingen ide. NI ÄR DÖDA! Hade kunnat säga att jag önskar er all lycka i livet men nej ni förtjänar inte det för önskar er faktiskt inte lycka i livet. 
 
Nu vänder jag mig om och glömmer detta och hoppas på att aldrig mer behöva se er igen för nu tänker jag bara tänka på mig själv och de som faktiskt förtjänar min uppmärksamhet och ni är inte ens i närheten av det och kommer aldrig vara det heller igen. 
 
Kram till alla andra som aldrig varit otrogen, gjort så att någon varit otrogen eller hållet det en hemlighet för den som blir sårad. Ni andra kan ju fara långt åt helvete ? :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0