Tandläkaren

Funnч! | via Facebook
 
FunSubstance.com - Endless Entertainment & Humor
 
 
 
Hej, var hos tändläkaren idag. Skulle vara där 8:20 på morgonen och när kommer dit så finns jag inte på deras sådan där lista. Blev lite arg faktiskt, här har man gått upp as tidigt för att träffa tandläkaren och så gormar det så där. De fixade det i alla fall och jag fick träffa en tandläkare. 
 
Hatar verkligen när de ska ta sådan där bilder, det känns som den där grejen de trycker i munnen ska ramla ner i halsen. Hade i alla fall väldigt fina tänder tyckte de och jag hade inga hål, WOHO! Dock tyckte de att jag skulle sluta röka och snusa samt börja använda ''Flux'' för det ska jävligt bra tydligen och så började hon babbla om hur rökning och snusning inte bara skadar min hälsa utan mina tänder också... Var så duktig så jag fick mig en tandborste, haha! 
 
Ska dit i höst igen för att träffa någon speciallist som ska kolla på mina tänder längst bak för har på pekat det alla gånger jag varit där de senaste 5 åren att det lutar in mot tungan och skaver och nu ska jag träffa någon som ska kolla på dem. Jätte roligt!
 
Somnade om direkt jag kom hem och vaknade några gånger av sprängande huvudvärk, mamma kom och väckte mig vid halv 4 och så gjorde vi mat. Sen satte jag mig och spelade en stund och såg sedan klart tredje säsongen av SOA.
Nu ska jag se The Tourist och spela en stund och i morgon blir det upp tidigt och köpa biljetter inför Western Farm! Ses vi där eller? ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0