LISTA

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Verkligen ine

Varit kär: Ja, jag är det nu

Förlorat någon speciell person: Ja

Varit deprimerad: Jajjamensan.

Varit så trött att du somnat sittandes: Varje morgon på bussen till skolan och från skolan! ;)

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Inte det, jag är så duktigt så :)

Brutit ett ben? Nog för man varit busig men har klarat mig från brutna ben faktiskt :)

Gjort nåt du ångrar? Nja, kanske vissa saker

Hoppat Bungee Jump? Nej men vill! :)

Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr

Ätit en hel tårta? Glasstårta!

Gjort bort dig offentligt? Varje dag! :)

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Öhm, nä kanske vet inte ;o

Fått ditt hjärta krossat: Nja

Hur många barn vill du ha i framtiden: 3, men tror inte det blir nå barn för min del.

Har du några husdjur?: 4 stycken fåglar.

Vill du ändra ditt namn: Nej

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var ute med mina kompisar och grillade

Vilken tid vaknade du idag: Vaknade av ett en glad Liam kom och väckte mig och ville leka. Jag var inte så taggad på det kan jag säga, haha

Vad gjorde du igår runt midnatt: Privat snack med Robin

Någonting som du längtar till: Min 18-års dag!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: allt och inget typ

Vad lyssnar du på just nu: Svärmor som diskar

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Theres Cecilia Sennerfors

Stjärntecken: Tvilling

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Gärdesskolan

Gymnasie: Luleå Praktiska Gymnasium

Högskola: -

Hårfärg: blond

Långt eller kort hår: långt

Längd: ca 171 cm

Piercings: naveln och 5 hål i öronen

Tattoos: Inga

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: Inget

Sporten du spelar: Gym, haha

 

JUST NU:

Äter du: Granatäpple

Dricker du: vatten

Är du på väg att: gå och kramas med robin

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Jo

Vill du gifta dig: Ja

Karriär i åtanke: Vill starta eget, eller typ starta ett Hard Rock Café i Luleå :)

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ja

Mirakel: Ja

Kärlek vid första ögonkastet: nej

Himlen: nej

Änglar: Ja, skyddänglar i alla fall



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0