1 Mars 2013

Hej på er. 
Tänkte att jag kanske ska ta och börja blogga igen eller i alla fall försöka, det brukar ju bara rinna ut i sanden. 
Sportlov nu då, duktigt att bli sjuk under veckan man ''ska'' träna som en galning. Är lite smått sur över det men får ta igen min träning när jag blivit frisk igen. Nu ser mina dagar ut bara att jag ligger hemma och spelar, vilken nörd jag blivit... Sover till sen eftermiddag och sitter vaken till tre på natten. Hade tänk vakna tidigt i morgon dock och städa mitt rum och tvätta lite. Har dock tvättat hela dagen idag men måste nog fortsätta tvätta i morgon om jag ska städa mitt rum. 
 
Vad mer kan jag berätta? Har flyttat in hos Robin nu kan man säga eftersom jag nästan har alla mina saker hos han nu och är hos han mer än jag är hos mamma, saknas bara alla mina möbler och resten av mina saker så har jag flytta in där. Men så långt kommer det inte gå för tillfället, om 1 år eller så kanske MINST. Känns väldigt bra och jag har nära till skola, praktik och kompisar så det är riktgt skönt att åka hem till Robin efter skolan och sen dra vidare till en kompis som bor nära Robin. 
 
Annars då, vad händer i mitt liv? God damn, jag har så tråkigt liv nu ser det ut som när jag ska skriva... Kanske har det? Nej, har det jävligt bra och glider omkring bara. Går i skola, har praktik, är med Robin och mina kompisar, sover, äter och tränar och på helgerna hittar jag och mina kompisar för det mesta alltid på någnting (och Robin då såklart). 
 
Robin fyllde 20 år för ett tag sedan och då hade hans kompisar fixat överraskningsfest åt honom, fick veta 30 min innan det började att det skulle vara så där kom jag inte alls speciellt fixad och fattade ingenting. Ja ja han var nöjd med festen i alla fall och det är ju huvudsaken.
 
Snart fyller jag 18 år och då blir det KROGEN i mängder för min del och så sjukt härligt att jag fyller år INNAN sommaren. Ska bli en grym sommar det här! Ska fixa körkortet också så man har bil. Kan inte riktigt fatta dem som väntar med att ta det, jag ska då KÄMPA för att få ta mitt då jag fyller 18 år! Vet exakt vilken bil jag vill ha, men kommer nog förmodligen få köra omkring med mammas eller mormors bil ett tag i alla fall, men hoppas på att få mig en egen bil så fort som möjligt.
 
Nu ska jag fortsätta se Pretty Little Liars och sen sova, ska försöka ta mig upp klockan 11 i morgon så man inte sover bort hela dagen i alla fall. 
 
Kram på er. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0