22 Maj 2013

Fullspäckad dag! Har varit trött som en gnu och gått i skola fram till klockan 12:40. Då tog jag en buss till Boden och hade körlektion, det går framåt detta alltså! Snart har jag körkortet i handen! Efter körlektionen for jag tillbaka till Luleå och mot skolan igen. Har suttit hår modell till fina Elin idag. 
Var trött och grinig men kämpade på. Övningskörde hem med mamma som kom och hämtade mig, kände verkligen inte för att sitta på ännu en buss och komma hem super sent..
 
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och tvättade ur allt jäkla hårspray som dränkt mitt stackars hår idag. Resten av kvällen har jag glott The O.C och snart ska jag sova. Sovmorgon i morgon och det är jag värd! Kram på er! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0