27 Maj 2013

18 år då. Känns väldigt bra. Hade en as bra Födelsedag med mina kompisa på Luleå Crusing, träffade massa bra personer och kramades massor med massa fina. Ramlade in i hallen hemma vid 4 halv 5 tiden då mamma hade kommit och hämtat mig i Luleå. 
 
Skola idag och den här veckan är så meningslös... Fick dock ett A = MVG på mitt Historie arbete! Är så JÄVLA nöjd! Har haft en helvetes jobbig vår men jag kan nog säga att jag har dem bästa lärarna på denna jord! Förstår varför jag inte gjort så bra ifrån mig som jag brukar och har därför fått lite extra uppgifter så jag kan höjja mitt betyg i sista minuten! Känns så fruktansvärt bra nu! 
 
Det går bra nu! Vuxen livet har bara startat och jag är så glad att äntligen fåvara vuxen och gör alla de saker jag inte kunnde förut!  Sitter dock nu och gör skolarbete, i sista minuten som vanligt. Nästa termin blir det annat, då kommer skolan att vara prio ett och ingenting annat! Ja kompisar och familj då också men nu jäklar är det slut med sista minuten inlämningar. Dags att ta sitt ansvar som vuxen, haha :)
 
Kram på er! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0