They live on, even when we're gone

 
Hörde den här låten idag på radion och det fick mig att fundera. Den här generationen, vet vi vad kärlek är egentligen? Det käns inte som det, det är skillsmässor varannan sekund och folk runt omkring gör slut för minsta lilla. Jag har ca 3 vänner där deras föräldrar fortfarande är tillsammans. Det kallar jag kärlek, två stycken som går igenom eld och vatten tillsammans och älskar varandra oavsett vad som händer. Det vill jag ha!
 
Chris Medina vet vad han sjunger om, han stannade kvar när hans värld vändes upp och ned. Den killen vet vad kärlek är. Han älskade sin tjej otroligt mycket innan och varför skulle han då lämna henne nu. 
En dag hoppas jag att jag har den turen och träffar en sådan kille som stannar kvar även fast det är jobbigt vissa stunder. Som vet om mina fel och brister men älskar mig i alla fall för den jag är, 
 
Men nu ska jag leva lite, vara vild och galen. För en gångs skull behöver jag inte tänka på någon annan än mig själv och det kan jag säga var ett tag sedan. 
 
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0